Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

αναΛογική


6 σχόλια:

amfipolos είπε...

λέγοντας αναλογική εννοείς φωτογραφική μηχανή; πες ναι να χαρώ, κανείς πια δεν τις θυμάται..
φανταστικές οι φωτογραφίες! την είχες κοπανίσει κι εσύ; αυτό το γατί μέχρι εδώ το ακούω που γουργουρίζει... :)
Καλημέρα!

Elrond είπε...

Ευχαριστώ! ΝΑΙ!!! Αναλογική φωτογραφική μηχανή! Μια zenit είναι, με το κλασσικό φακό, κλείστρα, διαφράγματα κ.λ.π!!!!! όχι πως ξέρω να την χειρίζομαι και καλά, αλλά το παλεύω!!! Είναι ανάποδη μηχανή,..Ρωσική! Εγώ τις θυμάμαι γιατί μόνο αυτή έχω οι άλλες είναι δανεικές!:p
Δυστυχώς εγώ δε την είχα κοπανήσει..! στον Άλιμο είναι… Μια χαρά είναι και ο Άλιμος ε?!!!! Χαχα!!! Το γατί είχε αράξει στον ήλιο και έκανε τη ζωή του!!!χεχε..
Καλημέρα!!!!!!!

amfipolos είπε...

τις λατρεύω τις παλιές μηχανές!!! μια ακριβώς όπως την περιγράφεις έχω κι εγώ, επίσης δανεική (και αγύριστη, μιας και ο δανειστής πήρε ψηφιακή και δεν την θέλει πια) και πιστεύω ότι τις καλύτερες φωτογραφίες που έχω βγάλει, τις έχω βγάλει με εκείνη την παλιά... θα ψάξω να τις βρω...
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ο Άλιμος! η ατμόσφαιρα των φωτογραφιών δεν μοιάζουν καν για Άλιμο πρέπει να σου πω, εύγε!
όλα τα λεφτά το άτιμο το γατί...
Καλημέρα και πάλι!

Elrond είπε...

Σ’ ευχαριστώ και πάλι!!!!Είναι όμορφη η διαδικασία της αναλογικής, το νιώθεις καλύτερα το κάδρο!!!! Ψάξε να βρεις να τις δω! Χθες έψαχνα κάτι χαρτιά και βρήκα ένα ξεχασμένο ασπρόμαυρο φιλμάκι που είχα τραβήξει πριν 2 (?) χρόνια, το είχα ξεχάσει εντελώς! Θα το εμφανίσω και αν αξίζει θα ανεβάσω! Είχα ανεβάσει και ασπρόμαυρες παλιά, αν θες ρίξε μια ματιά:
http://elrond82.blogspot.com/2010/03/blog-post.html
Καλησπέρα!!!!!

amfipolos είπε...

Όντως άλλη φάση η αναλογική... και αυτές που έχεις ανεβάσει οι παλιές είναι πάρα μα πάρα πολύ όμορφες, και νοσταλγικές!!
Mου φαίνεται θα ξεθάψω κι εγώ την ζενίτ... το έχω πει πολλές φορές και όλο κολάω με την ψηφιακή. Θα ψάξω να βρω και τις παλιές μου, κάπου πρέπει να είναι! Αν τις βρω θα τις ανεβάσω!

Απίστευτη λόξα η φωτογραφία όμως, έτσι; :)

Elrond είπε...

Πραγματικά ρε συ θα μπορούσα να είμαι με μία φωτογραφική και να βγάζω συνέχεια!!!! Κληρονομικό από το πατέρα μου! όπως και η μηχανή! :ρ ακόμα και από το κινητό που δεν έχει καμία τρελή ανάλυση!!! Επόμενη φωτογραφική βόλτα λέω να είναι στα Αναφιώτικα! Ναι την ξεθάψεις μη το σκέφτεσαι καθόλου!!!!!
Καληνύχτααα!!!!!!
Και καλές λήψεις!!:)