Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Ο χειρότερος







Κλέβει και γελά πρόστυχα, τον ακούω  και μου τρυπά τα τύμπανα μου….
Πολλές φόρες προσπάθησα να με προστατέψω και άλλους προσπάθησα αλλά μάταια…. Είναι τόσο δυνατός ο Καριόλης  που σπανέ  συνέχεια τα βέλη μου πάνω του..


Και τι κατάλαβες ρε Αιώνιε?
Δυνάμωσες κι άλλο?
Γαμημένε…                 .
                               .        .
                                    .
Είσαι ο μεγαλύτερος Ρουφιάνος που έχω γνωρίσει ΡΕ!....
Δε φτάνει που κλέβεις, θολώνεις και τα μυαλά των ανθρώπων με το πιο σκάρτο ναρκωτικό…… Την πουτάνα τη  Συνήθεια, την νοθευμένη  Συνήθεια…. Και αυτοί οι βλάκες, το αρπάζουν και το τρώνε σα να’ ναι το καλύτερο!..... Και σα να μη φτάνει αυτό, τους πετάς, πούστικα και αργά, στη χειρότερη φυλακή…. Της Σκρόφας Μιζέριας….. 
Βάλε κι άλλους ρε Μπάσταρδε!!!!...
Θα σε ταλαιπωρούν διαρκώς τα βέλη μου… κι ας μη σε νικήσω ποτέ ρε!!!!!


Πάρε όσους θες..
Πότισε όσους θες….
Φυλάκισε όσους θες…


Εγώ θα σου αντιστέκομαι κι ας έχουν φανεί τα σημάδια σου πάνω μου…..






 Ο χειρότερος = Χρόνος..

2 σχόλια:

Loth είπε...

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ Η ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ...ΣΗΜΑΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΛΛΩΣΤΕ.
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΓΕΙΤΟΝΑ..
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

Elrond είπε...

Όντως δε χρειαζόταν... Πάνω στη φούρια της σκέψης όμως είπα "δε πάει στο διάολο"....
καλησπάρα Loth!!!