Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

ΧαζόΣάββατο

Απ’ το πρωί έχει γαμηθεί να βρέχει…

Βράδιασε και δεν έχω καμία όρεξη…

Στρίβω ένα τσιγάρο και το ανάβω…









Όρεξη 0!

Πιάνω το μολύβι στα χέρια μου και κάνω γραμμές….









Πιάνω τη κιθάρα και δε μου βγαίνει νότα…










Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να χαζεύω την πόλη από το παράθυρο μου..










Βγαίνω στο μπαλκόνι και χαζεύω.. μόνο αυτή τη θέα γουστάρω τώρα!









Κάνει και κρύο γαμώτο!!!!!








Στρίβω ακόμα ένα τσιγάρο..










Σβήνω το φως










Καληνύχτα.. .....

12 σχόλια:

Balidor είπε...

Καληνύχτα ρε....
:)

Elrond είπε...

Γειά σου ρε Balidor!...
Καλησπέρα!

Loth είπε...

PEARL JAM....
ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΣΒΗΣΕ ΦΩΣ ΕΣΥ, ΘΑ ΑΝΑΨΩ ΤΣΙΓΑΡΟ ..:)
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

Elrond είπε...

Κέρνα βρε Loth ένα γιατί τα κάπνισα όλα, στο ημίφως ως συνήθως…. :p
Καλημέρες!!!!!!!!!!!!

Loth είπε...

ΣΤΡΙΦΤΟ ΕΧΩ..ΠΑΩ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ.
ΠΕΡΝΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ.
ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ..ΠΕΡΙΜΕΝΩ!
;P
ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΣ ΜΑΑΑΑΑΤΣ

Elrond είπε...

Στριφτό και εγώ, εδώ και χρόνια! ‘τσιγαράκι μου στριφτό’ που λέει και ένα τραγουδάκι! Ελπίζω να έχεις αναπτήρα γιατί ο δικός μου, μόλις πέθανε!!! :p
Ευχαριστώ γα το τσιγάρο!
Καλημέρες μας Loth!

Loth είπε...

ΣΠΙΡΤΑ ....ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕΤΑ ;)
ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ

Elrond είπε...

Και αν φυσάει, ξέρω ένα κόλπο!!!
Καλησπέρες!!!!! ;p

Φωτεινή Κανάκη είπε...

καλώς σε βρίσκω!!!!υπέροχο το nothingman!!!!!από τα αγαπημένα!!!καλό βράδυ!!!

Elrond είπε...

Καλώς ήρθες Miou Popofotitsa! Αγαπημένο και πονεμένο!!!
Καλησπέρα σου!

Ανώνυμος είπε...

Το είδα λίγο αργά (όπως πάντα άλλωστε..) αλλά ΈΠΡΕΠΕ να πω κάτι! Κι αυτό είναι ότι δεν έχω λόγια... :)

Φιλιά!!!

Elrond είπε...

Γεια ρε Luthien!!! Μας έλειψες ρε… Για όσο είμαστε εδώ, ποτέ δεν θα είναι αργά!!! :)
Φιλά!!!