Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

τίποτα δε κρατά για πάντα..

Εμείς οι άνθρωποι είμαστε τα πιο δειλά πλάσματα πάνω σε αυτό το πλανήτη, και αν όντως δεν υπάρχει άλλη ζωή σε αυτό το σύμπαν, είμαστε πρώτοι όλων!

Νομίζουμε πως τα έχουμε όλα και πως δε μπορεί να μας αντισταθεί τίποτα.. Προσπαθώντας να ξορκίσουμε το τέλος χωρίς να κάνουμε τίποτα για αυτό…

Φερόμαστε αλαζονικά παντού, πιστεύουμε πως όλα θα είναι για πάντα!

Το σώμα μας, οι φίλοι μας, οι γονείς μας, τα αδέρφια μας… η ζωή μας… κάθε βήμα, μας φέρνει πιο κοντά στο Τέλος και δε χαμπαριάζουμε τίποτα..

Δειλιάζουμε και κάθε φόρα που το κάνουμε, νομίζουμε πως του ξεφύγαμε.. και δεν ανοίγουμε τα μάτια, ακόμα και στο θάνατο που είναι γύρω μας…

Εγώ, έχω χάσει ανθρώπους, τους παππούδες μου, πού δεν αξιώθηκα να ακούσω ακόμα μια ιστορία τους, όχι γιατί δε μπόρεσα, γιατί πίστευα πως έχω το χρόνο να ακούσω πολλές και επέλεγα πάντα κάτι άλλο να κάνω. Άλλα ο χρόνος τελείωσε! Στο γυμνάσιο, είχα γνωρίσει μια κοπέλα, τη Μαργαρίτα, μου άρεσε πολύ, σε αυτήν φαντάζομαι πως όχι και επειδή ήταν ερωτευμένη με άλλον, δε της το είπα ποτέ, δείλιασα μη τη χάσω σαν φίλη, ακόμα και όταν μεγαλώσαμε και θα μπορούσα να της το είχα πει, δε το έκανα. Πίστευα πως έχω χρόνο και όταν θα της το έλεγα θα γελάγαμε. Δε πρόλαβα όμως! Τελείωσε ο χρόνος! Σκοτώθηκε σε τροχαίο.. της το είπα μετά αλλά δε είμαι σίγουρος πως με άκουσε.. είχε τελειώσει ο χρόνος μου..


Και έτσι τελειώνει ο χρόνος και δειλιάζουμε να σηκώσουμε το ακουστικό να ακούσουμε μία φωνή που κάποτε μας έδωσε ‘κάτι’…. Και ο χρόνος μας τελειώνει..



6 σχόλια:

Loth είπε...

ΣΤΟ ΝΕΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΡΕ ΞΩΤΙΚΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΕΙΛΙΑΣΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΑΣ ΜΕΤΑΝΙΩΣΟΥΜΕ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ...ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

Elrond είπε...

‘Χίλιες φορές να μετανιώνουμε για κάτι που κάναμε, παρά για κάτι που δε κάναμε…’
Το εύχομαι και εγώ ολόψυχα Loth…!!! Καλή σου ΧρΟνΙα, με ότι καλύτερο δεν ήρθε ποτέ! :)

Balidor είπε...

Άνοιξες μεγάλη κουβέντα φίλε...
γι αυτό χαίρομαι που είμαι παρορμητικός και αυθόρμητος.

Ότι να'νε ότι ώρα να'ναι....
δεν γαμιέται γιατί αργότερα μπορεί να έιναι πολύ αργά!

Καλη χρονιά ρε...!

Elrond είπε...

Τεραστία είναι φίλε, και πιο τεράστια μέσα μας….!!!
Έτσι… ότι ώρα να’ ναι!!! Γιατί δεν συγχωρεί o Γέρο Χρόνος.. Και τα λάθη μας είναι πολλά…!
Καλή χρονιά να έχεις Balidor!!!

giorgos είπε...

Ναι ρε φίλε... :) Είναι αναπόφευκτο να αργούμε. Οι προτεραιότητες μας που λέμε -το καθήκον , η αξιοπρέπεια , οι εμμονές αν θέλεις- λειτουργούν αλλοτε σαν πυξίδες , άλλοτε σαν αναπόφευκτα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσουμε για να γίνουμε αμεσότεροι, αλλά εντέλει πολωμένοι σε κάτι που χάνεται. Θωρακιζόμαστε έτσι κι αλλιώς και αλλιώτικα ;) Για κλείσιμο δανείζομαι από τις Τρύπες το ρητό : "ό,τι σκοτώνεις είναι δικό σου για πάντα". Καλή αντάμωση!

Elrond είπε...

Γεια χαρά σου ρε Γιώργο! Σε χάσαμε!
Άμα το σκεφτούμε όμως, θωρακιζόμαστε και από την άλλη όλο τρΎπες γεμίζουμε!!! Τι διάολο θωράκιση είναι αυτή ρε παιδάκι μου;;!!!!!! :p

"ό,τι σκοτώνεις είναι δικό σου για πάντα" Τραγουδάρα!!!..