Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Για να μην ξεχνάμε…

Πέρυσι τέτοια εποχή, ΜέΣα σε αυτή την πόλη και σε άλλες πόλης αυτής της ‘χώρας’ το κέντρο της Αθήνας ήταν ένα βομβαρδισμένο τοπίο…. Τουλάχιστον αυτό μου έλεγαν οι φίλοι μου που ήταν στη Αθήνα, γιατί εγώ ήμουν φαντάρος σε ένα χωρίο πολλά χιλιόμετρα μακριά και αυτό έβλεπα και στη τηλεόραση που βλέπαμε όταν έλειπαν τα ‘αστέρια’ από το στρατόπεδο…

Είχαμε και ένα ανθυπολοΧΑΖΟ, που τρόμαζε τους φαντάρους ότι ‘μπορεί την ώρα που κάνετε σκοπιά να περάσει ένας τρελός και να σας επιτεθεί’ που;!!! Στη άκρη της Ελλάδας;;; τη βλάκας…. Βλάκας με μπερέ!!!

………..

Ένας πανικός, τα ρομπότ της αστυνομίας να σπάνε στο ξύλο πιτσιρικάδες, φοιτητές, πολίτες… Και το κράτος να λέει τις γνωστές πίπες του...

…………..

Κάθε φορά που μίλαγα με φίλους μου στην Αθήνα, μου σηκωνόταν το πετσί με αυτά που άκουγα… Και όταν έμαθα ότι σκοτώθηκε ή για αν ακριβολογώ, όταν έμαθα ότι σκότωσε ένας ειδικός φρουρός ένα πιτσιρίκα, τον Αλέξη, τα μάτια μου βούρκωσαν.

Εύχομαι αν μπορεί από εκεί που είναι να τους πετάει κανένα νεράντζι..


Ακολουθεί ηχητικό απόσπασμα από ραδιοφωνικό σταθμό από εκείνες τις μέρες…

Είναι σοκαριστικό….






Και ένα τραγούδι με μια ρητορική ερώτηση…….

6 σχόλια:

Loth είπε...

.....:-/

Elrond είπε...

...Χιλιάδες τέτοιες φατσούλες...
:-/ :-\ :-/ :-\ :-/ :-\ :-/ :-\ :-/ :-\ :-/ :-\ :-/ :-\ :-/ :-\ :-/ :-\ :-/ :-\ :-/ :-\ :-/ :-\ :-/ :-\ :-/ :-\..............

Loth είπε...

ΝΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ. ΚΙ ΑΣ ΗΜΑΣΤΑΝ ΟΠΟΙΟ ΖΩΟ ΘΕΣ, ΑΠΛΑ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

Elrond είπε...

Δε θα ήταν άσχημα Loth… θα ήταν υπέροχα! Κάτι ανάμεσα σε λύκο και αγριόγατο! Ε;;; :pPPPppp
Καλό υπόλοιπο της μέρας!

Loth είπε...

ΧΜΜΜ...ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΚΑΤΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΡΑΧΝΗ ΚΑΙ ...ΑΡΑΧΝΗ...;P
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

Elrond είπε...

χαχαχα!!!! γαμάτος συνδυασμός!!! Δεν είναι κακό…!!!!!
Εγώ το σκέφτηκα ξανά… και θα ήθελα να αλλάζω συνέχεια!!!
Καληνύχτες!!!!!!!!!!! :)))