Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

6 Φατσούλες!!!

Τους Μαλάκες και να τους θερίσεις δε τελειώνουν!!! Μου είχε πει ένας καθηγητής μου κάποτε!!!!

 Προχθές το βράδυ, έβγαλε ο αδερφός μου το σκύλο του βόλτα και πίσω από ένα κάδο, ο Μπρούνο ( ο σκύλος) στάθηκε πάνω από μια σακούλα, τινάχτηκε, χέστηκε λίγο πάνω του, είναι θαρραλέο σκυλί δε μπορώ να πω! Και άρχισε να γαβγίζει! Και αφού με κόπο ο αδερφός μου τράβηξε το τέρας στην άκρη, είδε μες στη σακούλα 6 μικρά γατάκια!!! Που κάποιος ΜΑΛΑΚΑΣ τα πέταξε, γιατί ο Έλληνας είναι φιλόζωος!!! Βέεεβαια!!! Σκατά στα πόδια λοιπόν!!!

Τα μικρά είναι τα παρακάτω και είναι όλα πανέμορφα! (τώρα θα μου πείτε, τα μικρά είναι πάντα υπέροχα!) Και γκρινιάρικα!!! :)  χε...και είναι λίγων ημερών μόνο…

































































Τώρα.. αν κάποιος από εσάς, θέλει ένα μικρό μπελά, ξέρει κάποιον που θέλει, ξέρει κάποιο τηλέφωνο ζωοφιλικής, γιατί εγώ πήρα σε μία και μου είπαν Δε θέλουμε τώρα, το Σεπτέμβρη θα πάρουμε! Καλά κρασιά μέχρι τότε!  Επίσης, όποιος ξέρει πέντε πράματα – συμβουλές, γιατί εγώ δε ξέρω και πολλά, πώς να τα ταΐσω, πάλεψα βέβαια με τη σύριγγα αλλά κάποια δεν πίνουν, μπορεί να μου στείλει στο


….. έτσι! γιατί είναι φάτσες…


 Και επειδή αξίζει ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ ο Μπρούνο, να σας τον παρουσιάσω!!!



















7 σχόλια:

Αερικό είπε...

AAAAAAAAAAAAAA θα εκραγεί το κεφάλι μου από την γλύκα!
Λοιπόν σαν γατομαμά έχω να πω:
τώρα που είναι μικρά μόνο με σύριγγα μπορούν να φάνε και αν δεν ανοίγουν το στόμα να τους το πιέζεις απαλά από τα πλάγια για να ανοί3ουν. Να τρώνε λίγο και με το ζόρι. Και είναι πάνω από 10 ημερών αφού έχουν ανοίξει ματάκια. Οπότε σε καμιά δεκαριά μέρες θα αρχίσουν να πίνουν γάλα και από πιάτο ;)
Άμα γκρινιάζουν πολύ δοκίμασε να βάλεις μέσα σε μια πετσέτα μία θερμοφόρα και προαιρετικά ένα παλιο ρολόι που να κανει τικ-τοκ και να τα ξαπλώσεις πάνω του. Νομίζουν ότι είναι η καρδιά της μάνας και ηρεμούν από την ζέστη. ;Ρ
Είναι ζόρι έξι μωρά χωρίς την μάνα πάντως :/
Αν δεν βαριέσαι βάλε και καμιά
"αγγελία" στο http://mycat.e-steki.gr/ ... Μήπως και τα θέλει κάποιος.
Αυτά και καλό κουράγιο!

Και μπράβο στον Μπρόυνο :D

Elrond είπε...

Εντάξει Νέμεσις!.... Τα έσπασες ρε!!!! Με άφησες με το στόμα ανοιχτό!!! Σε υπερευχαριστώ!!!! Δε έχω λόγια… Αυτό με το ρολόι…!!!! Είσαι ΓΑΤΟΜΑΜΑ!!!!!! :DDDDD 3.899 ευχαριστώ!!!!!:pPpP Πρέπει να βουτήξω ένα ρολόι τώρα!!!!! Χιχιχι…. Θα μεταφέρω και το μπράβο σου στον Μπρούνο!!!
Καληνύχτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι απίστευτα κουκλιά!!!!!!! Έχεις mail... ;)

Balidor είπε...

Too much cuttness,
my head it's gonna explode too!

Too much cuttneeeeeeeees
:)
:)

Μπράβοι ρε Νέμεσις,
ωραίες συμβουλές!

...και φυσικά:
Μπράβο Μπρούνοοοοοο !!!

Elrond είπε...

Luthien μου, σε περιμένω μαζί με μία σκατοφαστούλα!!!!! :PpPpPpPpPpP Στείλε μου ποιά θες!!! :)))))

Balidor, η Νέμεσις όχι απλά τα έσπασε, τα ΣΑΡΩΣΕ!!!!! Αλλά ρε γαμώτο δε βρήκα ρολόι...!!! :)
Θα μεταφέρω και το δικό σου μπράβο στο Μπρούνο!!!

At8ana είπε...

κι εγώ τυγχάνω γατομαμά, τι μαμά δηλαδή...για τις γάτες μου πλέον είμαι πλάσμα της μυθολογίας...!!!
τι παραπάνω να πω, η Νέμεσις τα είπε όλα!
γεια σου ρε Νέμεσιιιις!
α, είναι σημαντικό να παραμείνουν ενωμένα τα μικρούλια για καιρό (κατανοώ...δύσκολο) μέχρι τουλάχιστον να αρχίζουν να παίζουν μεταξύ τους για να κοινωνικοποιηθούν, ώστε να γίνουν ανεξάρτητα και καλά παιδια και οχι φοβισμενα και μονοχνωτα και κακούλικα!!!

φιλιαααααα! :))

Elrond είπε...

At8ana και εσύ γατομαμά?!!!:))) Το σκεφτικά και εγώ ότι πρέπει να μείνουν μαζί για λίγο καιρό, αλλά θα είναι δύσκολο….! Αλλά θα έχουν καλές γατομαμάδες!!!!! :PpP
Καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!