Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Που ειμαι?! α....!






Είναι  απίστευτο το  πως σφηνώνουν όλα αυτά που θέλω να πω κάτω από τη γλώσσα μου.. Και δε μου βγαίνει μήτε λέξη μήτε εικόνα και γραμμή..
Είναι πολλά τα δύσκολα, που φωλιάζουν στο κεφάλι μου, που έχουν ριζώσει σα δέντρα γέρικα – πεισματάρικα, σα μικρά παιδιά που σε κοιτάνε με το βλέμμα της απορίας, σταυρώνοντας τα χέρια στο στήθος τους, κοιτάζοντας σε με το κεφάλι τους γυρισμένο προς τον ώμο…! Και περιμένουν! Και εγώ ψάχνω σα μαλάκας τι περιμένουν…!  ? .. . . … ..  . ..
Και κάπου εκεί, εκεί που η γλώσσα πετρώνει στο στόμα σου και οι σκέψεις καλπάζουν στα στενά του μυαλού σου σαν αφηνιασμένα τυφλά άλογα, χαμηλώνεις το κεφάλι, ρουφώντας το τσιγάρο σου και λες θα βρω την άκρη, πούστη Χρόνε δε σε πάω ώρες – ώρες καθόλου … για σένα θα είμαι κωλόπαιδο όταν θα σε περιμένω! Και μετά προσπαθείς να ξαναμπείς στη κουβέντα των φίλων σου… και του ποτού σου η γεύση είναι ακόμα πιο δυνατή.. και είναι κι αυτά τα διαόλια  γύρω, που  πολιορκούν παλαβωμένα!



΄΄...Πολλές φορές προσπάθησα,
μα αυτά τα γαμημένα,
αντί να βγουν στα χείλη μου
σφηνώνουν στον αυχένα...΄΄

Θανάσης Παπακωνσταντίνου


Άντε καλό μας μήνα και καλά μας κουράγια!!!!!!! 


7 σχόλια:

Balidor είπε...

Τα καλύτερα λέγονται με εικόνες όμως. Λέγονται με φιλιά, με πράξεις και με ταξίδια.

Μιας και είπα ταξίδια,
22 (νομίζω) του μήνα έχουμε πρεμιέρα συναυλία του Θανάση στην Λάρ'σα :)
φύγαμεεεεεεεεεεε !!!

Elrond είπε...

Συμφωνώ Balidor! Και αν είναι τα χείλη που αγαπάς, είναι τα πάντα! Εικόνες, λέξεις, ταξίδια, τα καλύτερα ταξίδια…. Αυτά που το μυαλό ποθεί…!

Ξεκινάει ο Θανάσης ε? ωραία! Παμ Λάρσα!!!!! Παίζει να είμαι εκεί γύρω… Και μίας που είπαμε για τον Θανάση, άκουσα ότι θα μπαίνει στο στούντιο με το Χαρούλη. Έχεις ακούσει τίποτα???

Balidor είπε...

Χρόνια τώρα ακούγεται, αν θα γίνει δεν ξέρω.... μακάρι!

:)
Έχουν τον ίδιο ατζέντη άλλωστε, οπότε λογικό φαίνεται!

Balidor είπε...

Εγώ 23 του μήνα (99,9%)θα είμαι Αγιά με τσίπουρα στο χέρι μπροστά μπροστά...
εάΕ είσαι ρίξε ένα σφύριγμα!

;)

Elrond είπε...

Αν είμαι θα σου σφυρίξω να τσουγκρίσουμε τα τσιπουράκια!!! :pPpPpPp

Loth είπε...

EINAI ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ..ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ'ΡΘΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΜΗΝΕΣ...ΠΟΛΛΟΙ...
ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

Elrond είπε...

:/ Θα είναι πολύ ζόρικα τα πράματα….. θα μας βγουν τα μάτια!.......ΩΧ!!!!!
Καλησπέρες Loth!!!!!