Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Στα σκαλάκια


Χθες το βραδάκι με ένα φίλο, είχαμε όρεξη να ξεφύγουμε από τα συνηθισμένα…. Μας είχε πιάσει και μία παράξενη διάθεση με τα χθεσινά γεγονότα, για τους ανθρώπους που σκοτώθηκαν χωρίς κανέναν λόγο…. Δε έφταιξαν ρε πούστη αυτοί για την κρίση…!!! … . … …. . . … .     . . 



Έτσι ξεσηκώσαμε μία καλή μας φίλη, που ετοιμαζόταν να κοιμηθεί και πήγαμε στη  γειτονία της, αφού πρώτα πήραμε μια μπύρα για τον καθένα! Στη γειτονία της  έχει κάτι σκαλάκια ανάμεσα στις πολυκατοικίες που είναι ότι πρέπει για να χαθεί το βλέμμα σου στο στενό ορίζοντα μπροστά σου και να φτάσει μέχρι την Αγια Βαρβάρα απέναντι….
Όπως τότε που ήμασταν φοιτητές, τέτοια περίοδο, λίγο πριν την εξεταστική που ξημεροβραδιαζόμασταν με ένα μπουκάλι μπύρα στο χέρι μιλώντας για τα πάντα… . Αλλά η μέρα που ξημέρωσε δε μας βρήκε σε κάποιο αμφιθέατρο ή κάποιο εργαστήριο….. . .  .. . .. Αφού μεγάλωσες καλά να πάθεις….!    


   

Υ.Γ  Οι φωτο είναι από το κινητό μου, οπότε μη περιμένετε τρελή ανάλυση… Balidor θα αργήσω να πάρω σαν την δικιά σου!!!

4 σχόλια:

Balidor είπε...

Όπως έχει πει και ένας φίλος οι καλύτερες φωτογραφίες είναι αυτές που μένουν στο κεφάλι μας ρε...

:)

Κι εκεί δεν παίζει ανάλυση κια άλλες τέτοιες μαλακίες!

(αλλά όπως λέει ένα τραγούδι, "δεν φταίω εγώ που μεγαλώνω..." αλλά καλά να πάθω κι εγώ)

Elrond είπε...

Σωστός ο φίλος!!! Η ανάλυση του μυαλού μετράει...!!! :))))

Loth είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...
ΠΟΣΟ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΛΑ ΡΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΑΜΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ. ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ...ΑΣΕ ΕΣΥ!
ΤΕΣΠΑ
ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΡΕ! :)
ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ

Elrond είπε...

Σ’ ευχαριστώ Lothακι!!!! Το μέρος είναι υπέροχο ρε….!!!! Το ερωτεύτηκα!!!!
Γιατί άσε εμένα? Άλλαξα και εγώ…! Μου το λένε όλοι…..
Θα κοιτάμε μπροστά γιατί το ‘πίσω’ δε νομίζω να γυρίσει!!!! Αν και είναι δύσκολες εποχές, θα το παλέψουμε, έτσι για το γαμώτο!!!!
Καλημέεεεερες!!! :p