Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

η συμφωνική της γκρίνιας!!!!!!!! :p




Είναι πρώτη φορά που φροντίζω γατάκια και να πω την αλήθεια τα καταφέρνω καλά! Αλλά για να πω και μία άλλη αλήθεια, δε την πολύ παλεύω!... κουράγιο! :(
Γκρινιάζουνε τόσο που σε ζαλίζουν! Αλλά είναι τόσο όμορφα που το ξεχνάς!....
Και η πλάκα είναι ότι κάνουν ότι να ναι!!! Στο μπατζάκι μου κατάφερε και μπήκε ένα! Κ φαινόταν μόνο η ουρά του! :pP

Βέβαια το μπινελίκι και οι κατάρες, για το μαλάκα που τα πέταξε, πάνε σύννεφο!.. δε το συζητώ! Αν τον ήξερα θα του είχα γαμήσει τη ψυχολογία!!!! ΑΝΕΤΑ!!!!!!


Και θέλω να πω, ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Nemesis ,που τη ζάλισα με τις απορίες μου τη κοπέλα, να ναι καλά που με βοήθησε!!! Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ!!!!  :)))



6 σχόλια:

Αερικό είπε...

Χαχα μωρέ αυτά είναι γλυκά βάσανα :)
Εγω τα βλέπω στις φώτο και τα ζηλεύω.
Δεν με ζάλισες όπως σου έχω ξαναπεί και εσύ να 'σαι καλά που φροντίζεις τα νινάκια. =] Γιατί κάποιοι απλά θα έλεγαν "αχ τα καημένα" και θα συνέχιζαν τον δρόμο τους... Και είναι αισιόδοξο το ότι υπάρχουν άτομα σαν εσένα.

Φιλιά πολλά!

Elrond είπε...

:)))))) Σου χρωστάω καφεδάκι αν κατεβείς προς τα εδώ! Ή αν έρθω εγώ!!!!!

Φιλιά, καληπέρες!!!!!!!!!!!

Balidor είπε...

Υπομονή ρε,
τουλάχιστο ανταμοίβεσαι κάθε φορά που τα κοιτάς!

Elrond είπε...

Αυτό ισχύει φίλε μου! Και θα μου λείψουν αν μου τα πάρουν, με το καλό! :)

At8ana είπε...

η πλάκα με τα μικρά γατάκια είναι όταν παίζουν (και καλά) τσακώνονται! πολύ γέλιο!.
Θυμάμαι μια φορά που είχε γεννήσει η γάτα μου και είχαν μαζευτεί όλα στην κουζίνα και παίζανε.
Σε κάποια φάση ακούγεται ένα δυνατό ΜΠΑΜ και από χίλιες κατευθύνσεις έβλεπες γατάκια με τα πόδια στα αυτιά να τρέχουν προς το σαλόνι.
Πάω στην κουζίνα να δω τι έγινε και είχαν γκρεμίσει μια κατσαρόλα που ήταν πάνω στο τραπέζι.
Πάω στο σαλόνι να δω τι κάνουν και είχαν ΟΛΑ, αυτό το παντελώς σφυρίζω αδιάφορα ύφος και εγώ δε ξέρω τίποτα και απλά με διακόπτεις που καθαρίζω την όμορφη γούνα μου. Έλιωσα στα γέλια. Είναι τρελή φάση τα μωρά!

φιλιά χαζομπαμπά!

Elrond είπε...

Χαχαχαχα!!!!!! Είναι απίστευτα ρε!!!! Στη κοσμάρα τους!!!!! :pP Και σκέφτομαι πως θα ήταν ακόμα πιο καλά αν είχαν και τη μαμά τους να τα προσέχει και να τα φροντίζει….!
Απίστευτα πλάσματα!!!.. . . :)

Πολλές καλημέρες At8ana!!!!!